Werken bij het KlantenServiceCentrum.
Doe maar gewoon.

Werken bij het KlantenServiceCentrum.
Doe maar gewoon.

We houden tevreden klanten dankzij jou.

Onze klanten verbouwen badkamers, leggen tuinen aan, slopen een tussenmuur, of zetten er een neer. Van een bouwval maken zij hun eigen droompaleis.

Vanzelfsprekend hebben onze klanten ook vragen. Over ons assortiment, het online bestelproces, of ze willen gewoon advies. Van jou. Dankzij jouw tijd en aandacht kunnen onze klanten weer door met hun project. Want jij gaat altijd op zoek naar de beste oplossing voor die ene klant.

Klanten komen daarom graag bij ons terug. Of eigenlijk bij jou.  

We houden tevreden klanten dankzij jou.

Onze klanten verbouwen badkamers, leggen tuinen aan, slopen een tussenmuur, of zetten er een neer. Van een bouwval maken zij hun eigen droompaleis.
Vanzelfsprekend hebben onze klanten ook vragen. Over ons assortiment, het online bestelproces, of ze willen gewoon advies. Van jou.

Dankzij jouw tijd en aandacht kunnen onze klanten weer door met hun project. Want jij gaat altijd op zoek naar de beste oplossing voor die ene klant.

Waarom werken bij het KSC?

Onze ruim 75 helden van het KlantenServiceCentrum staan klanten per telefoon of e-mail met raad en daad bij. Bijvoorbeeld wanneer iemand advies zoekt, meer informatie wil over onze artikelen of service óf wanneer er een klacht is. 

Hechte club collega's.

HORNBACH’ers zijn er voor elkaar. We kunnen op elkaar bouwen, in goede en slechte tijden. Hoe krijgen we zo'n goede band met elkaar? We organiseren bijvoorbeeld jaarlijks de 'boostweek'. Tijdens deze week nemen we de tijd om onze verbinding met elkaar te versterken.  Dit doen we door leuke activiteiten te ondernemen: silent disco, plantenbakken maken, fietsen, schilderen, noem maar op!

Hybride werken.

Bij HORNBACH werken we hybride. Er is een goede balans tussen werk en privé. Bij het inplannen van je rooster houden we rekening met je persoonlijke agenda en je mag (als je dat wil en als het mogelijk is) deels thuiswerken.

Geen wallviews of AHT.

Targets zoals 20 telefoongesprekken per uur, of 'Average Handling Time' kennen we bij HORNBACH niet. Jij levert de beste service en daarmee help je onze filosofie waar te maken: niet de artikelen, maar tevreden klanten zijn ons product.

Geen dag of vraag hetzelfde.

Met inmiddels 19 vestigingen en een Onlineshop spreken we steeds meer klanten die we graag helpen. Van vragen over de bestelstatus, openingstijden tot beschikbare voorraad; als wandelende HORNBACH-encyclopedie beantwoord jij alles moeiteloos en verveel jij je nooit.

Waarom werken bij het KSC?

Onze ruim 75 helden van het KlantenServiceCentrum staan klanten per telefoon of e-mail met raad en daad bij. Bijvoorbeeld wanneer iemand advies zoekt, meer informatie wil over onze artikelen of service óf wanneer er een klacht is.

Hechte club collega's.

HORNBACH’ers zijn er voor elkaar. We kunnen op elkaar bouwen, in goede en slechte tijden. Hoe krijgen we zo'n goede band met elkaar? We organiseren bijvoorbeeld jaarlijks de 'boostweek'. Tijdens deze week nemen we de tijd om onze verbinding met elkaar te versterken. Dit doen we door leuke activiteiten te ondernemen: silent disco, plantenbakken maken, fietsen, schilderen, noem maar op!

Hybride werken.

Bij HORNBACH werken we hybride. Er is een goede balans tussen werk en privé. Bij het inplannen van je rooster houden we rekening met je persoonlijke agenda en je mag (als je dat wil en als het mogelijk is) deels thuiswerken.

Geen wallviews of AHT.

Targets zoals 20 telefoongesprekken per uur of 'Average Handling Time' kennen we bij HORNBACH niet. Jij levert de beste service en daarmee help je onze filosofie waar te maken: niet de artikelen, maar tevreden klanten zijn ons product.

Geen dag of vraag hetzelfde.

Met inmiddels 19 vestigingen en een Onlineshop spreken we steeds meer klanten die we graag helpen. Van vragen over de bestelstatus, openingstijden tot beschikbare voorraad; als wandelende HORNBACH-encyclopedie beantwoord jij alles moeiteloos en verveel jij je nooit.

We bieden kansen voor iedereen.

Of je nu groen, grijs, jong of oud bent, of je nou veel of weinig ervaring hebt: we bieden kansen voor iedereen.

Wie je bent en waar je naartoe wilt vinden we belangrijker dan je opleiding of waar je vandaan komt.

Dus of je nu uit de supermarkt, het bankwezen of de klantenservice komt, dat maakt voor ons niet zoveel uit. Een aanpakkersmentaliteit, inlevingsvermogen en goed kunnen luisteren, dát doet er toe.

We bieden kansen voor iedereen.

Of je nu groen, grijs, jong of oud bent, of je nou veel of weinig ervaring hebt: we bieden kansen voor iedereen. Wie je bent en waar je naartoe wilt vinden we belangrijker dan je opleiding of waar je vandaan komt.

Dus of je nu uit de supermarkt, het bankwezen of de klantenservice komt, dat maakt voor ons niet zoveel uit.

Een aanpakkersmentaliteit, inlevingsvermogen en goed kunnen luisteren, dát doet er toe.