Werken bij het KSC

Onze ruim 75 helden van het KlantenServiceCentrum staan klanten per telefoon of e-mail met raad en daad bij. Bijvoorbeeld wanneer iemand advies zoekt, meer informatie wil over onze artikelen of service óf wanneer er een klacht is. Allemaal vanuit het altijd gezellige kantoor in Twinport in Heerlen, met voldoende parkeerplekken én goede ov-verbindingen. 

Meer weten over werken in het KSC?

We houden tevreden klanten, dankzij jou!

Klantvragen zijn er om op te lossen. Dus dat is wat we doen. In het KSC maken we het verschil door klanten écht te helpen: goed luisteren, het gesprek aan gaan en je verplaatsen in de klant. En jij als medewerker krijgt de ruimte en verantwoordelijkheid om het zo te doen, zoals jij denkt dat het ‘t beste is.

Ontwikkel-en doorgroeimogelijkheden

Zonder KlantenServiceCentrum geen HORNBACH. Dat begrijpen wij als geen ander. Daarom bouwen wij continu aan een topteam om hulpbehoevende klanten bij te staan. In een prettige werksfeer stomen we je klaar om vragen te beantwoorden of brandjes te blussen. En door het uiteindelijk te doen, word je vanzelf beter. Hoe jouw loopbaan bij het KSC verloopt, bepaal je trouwens helemaal zelf. Doorgroeimogelijkheden genoeg, dus met een beetje ambitie is er van alles mogelijk.

Vier redenen waarom je bij het KlantenServiceCentrum in Heerlen wil werken:

Geen dag of vraag hetzelfde.

Met inmiddels 19 vestigingen en een webshop zien we steeds meer klanten die hulp nodig hebben. Van vragen over de bestelstatus, openingstijden tot beschikbare voorraad, als wandelende HORNBACH-encyclopedie beantwoord jij alles moeiteloos!

Wall views en Average Handling Time (AHT)? Nope!

Dashboards kennen wij bij HORNBACH niet. Jij levert de beste service en daarmee help je onze filosofie waar te maken: niet de artikelen, maar tevreden klanten vormen ons product.

Goed inwerken en salaris vanaf dag één.

Om klanten adequaat te helpen is de nodige kennis vereist. Daarom werken we jou samen met andere nieuwe collega’s vanaf dag één goed in. En ja, vanaf de eerste werkdag ontvang je gewoon salaris. 

Vaste uren en langetermijnvisie.

Kom je ons team versterken? Dan krijg je in eerste instantie een contract voor bepaalde tijd, maar altijd met de intentie tot verlenging. Daarnaast hanteren wij een vast aantal uren (24, 32 of 38) en plannen die uren ook daadwerkelijk in. Vier weken van tevoren ontvang je het rooster. En natuurlijk houden we - waar mogelijk - rekening met jouw persoonlijke agenda.

Kom jij ook werken in ons KlantenServiceCentrum?

Bekijk alle vacatures