Op ons servicekantoor in Houten werken ruim 150 medewerkers. Allemaal met een eigen specialisme. Van inkoop tot marketing en van finance tot e-commerce of HR. De gemene deler? Iedereen bouwt mee aan het HORNBACH-verhaal en de bijbehorende beloftes. Samen gaan we namelijk voor succes en ondersteunen we de bouwmarkten zo optimaal mogelijk!
Bij HORNBACH werken we hybride. We zijn dus ongeveer 60% van de tijd aanwezig op kantoor en de overige tijd werken we vanuit huis. Zo ontstaat er een betere werk-privébalans en ja, laten we eerlijk zijn: de afwisseling is gewoon superfijn. Op kantoor werk je gemakkelijk samen met collega’s en sommige taken gaan thuis net een tikkie efficiënter. Dat begrijpen we helemaal. We hebben zelfs onze arbeidsvoorwaarden erop aangepast. Werk je op kantoor? Dan ontvang je reiskostenvergoeding. Werk je vanuit huis? Dan ontvang je een thuiswerkvergoeding. Daarnaast krijg je ook nog eens budget om je thuiskantoor te pimpen!